Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


söndag 7 oktober 2012

Min helg.






Hejsan,

vet att bloggningen har vart sämst i helgen, har vart med kompisar typ hela tiden och haft det skit bra!
I fredags var jag emelie och alexandra hemma hos alexandra, vi hade tjejkväll och såg på x-factor och film. Hade ansiktsmaskar och snacka massor. Bästa fredagen! Sen på lördagen hade jag min första träning för hösten, var jättekul! Sen efter det så slappa jag här hemma och sen kom Alexandra hit.
Vi lagade Tacos och målade naglar, lyssna på musik och åt glass och locka håret vid typ 12, haha helt onödigt.. Sen när hon åkte hem efter det så typ somna jag direkt, va skit trött haha. Och idag gick jag upp vid ett. Har fortfarande pyjamas på mej haha, just nu håller jag på att tvättar jeans och när de är klart så ska jag byta om och försöka få med syrran på promenad i höst vädret, om vi gör de kan jag lova bilder senare! Sen ikväll tror jag de blir Subway och kanske bio, OCH Solsidan och williams lista såklart ;) Jaaaa, det va min helg. Vad har ni gjort? KRAM.

-ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar