Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


måndag 8 oktober 2012

Ibland behöver man tänka

Hej alla fina!
När jag kom hem från skolan la jag mig på sängen, satte på musik och stirra upp i taket och bara tänkte..

Tänkte på allt mellan himmel och jord. Verkligen tänkte. Noga. Vad är meningen med livet egentligen? Varför finns just jag? Hur ser min framtid ut? kommer jag att uppnå mina största drömmar? Jag blir GALEN av att tänka så, jag får seriöst panik!

Jag har faktiskt ingen aning om hur min framtid kommer se ut. Tyvärr. Jag Har ju vissa drömmar, kanske lite för stora, men jag tänker inte ha några förhoppningar eller förväntningar. Jag är faktiskt inte ens helt säker på vad jag ska välja för gymnasium. Och gymnasievalet är ju snart! Jag vill ju gå foto, men kanske att de finns något annat som passar mig och min framtid bättre? Eller är det foto jag ska hålla på med? Det är ju så jävla kul!

Och framtiden då? Jag vill träffa drömkillen, Jag vill gifta mig, Jag vill skaffa barn, Jag vill ha ett fint hus, Jag vill vara lycklig, Jag vill ha en söt liten hund, Jag vill se riktigt bra ut och massa såna saker.
Jag Vill ha ett sånt perfekt liv som man brukar se på i filmer..
Men de kanske blir helt annorlunda? Vem vet, Kanske är det jag som är den där tjocka ensamma tanten som inte har vänner eller familj, bara sina jävla feta lurviga katter. Ja, vem vet?

Jag antar att jag får vänta och se, kanske att jag blir lycklig ändå även om de inte känns så just nu.

Haha det här kanske va ett väldigt konstigt inlägg, men det är bara vad JAG tycker och tänker...

-Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar