Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


söndag 23 september 2012

gårdagen.

Hej hej,

Idag har jag typ inte gjort nånting. Pluggat matte typ, ska kanske träffa alexandra sen.
Till alla er som inte va på Blog Awards i Kista igår, ni missa verkligen nåt!
Så sjukt kul var de,  hade världens bästa dag med bästa kompisen. Vi såg ju vår idol Andreas Moe också.. ÅÅ va duktig han är! Kul också att han la upp min bild på facebook haha.
Sen träffa vi ju Maria Montazami också, hon är preis lika gullig i verkligheten som i tv.

Och så shoppa vi lite, jag köpte en stickad tröja, en jacka och ett linne. Blev riktigt nöjd!
Behövde en höstjacka, och de har jag nu! :) Den är typ khaki grön med med svarta ärmar.
Om jag träffar Alexandra idag så kan vi fota så ni får se, vi köpte likadana haha. Som vanligt.

nejnu tänkte jag byta om haha, har fortfarande pyjamas på mej haha.

kram, ida


Andreas Moe, Jag och alexandra, Maria Montazami



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar