Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


måndag 6 augusti 2012

Vi har det bra, vi här uppe i sälen

Hej hej,

Här i Sälen har vi det skitbra! Älskar lindvallen haha. Igår efter middan körde jag och min syrra och små kusinerna ett tränings pass (efter att vi hade cyklat på guppen i typ 40 min haha) vi satte på oss tränings tightsen och löparakorna och körde powerwalk/lätt joggning UPPFÖR en skidbacke!
Ganska jobbigt var det haha, trodde typ jag hade fått astma eller nåt för när jag hade kommit till toppen kunde jag inte andas hahha. Det tog en kvart för mej att komma upp och innan vi åker hem ska jag ha klarat det på 10 minuter! Vi har bestämt att vi ska göra det varannan dag men funderar på om jag ska gå upp dit idag igen. Annars så cyklar vi typ hela tiden, idag var vi vid fäboden och klappa djur och åt våfflor, mysigt! Ha det bra!

-Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar