Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


söndag 5 augusti 2012

Sälen

God natt allihopa!

Idag har jag haft en grymt rolig dag med Alex och Emelie. Vi har solat och badat och fettat oss med bara liiite kaker och muffins... ;) Vi har fått snygga röda kinder av solen och fått brunare ben!
Vid 6 började vi gå därifrån och på vägen stannar en tant och börjar prata med oss, hon berättar om en gubbe hon stötte på i skogen som hade en filt under armen och att hon hade frågat honom om han sov i skogen och han hade bara tittat på henne och stått kvar när hon sedan i rask takt gick därifrån..
Jag vet inte om ni fattade det jag nyss berätta för jag fatta det knappt själv utan gick och försökte hålla mej för skratt medans hon gick och prata med oss. När hon sedan hade gått ifrån oss såg vi att hon hade stannat vid nästa människa hon stötte på och berätta säkert samma sak igen haha! Men vi tyckte ändå lite synd om henne, hon måste blivit ganska rädd haha..

Efter att jag hade kommit hem så har jag typ bara packat och vart ute med hunden. Klockan 9 imorn bär   det av mot Dalarna! Vet inte när vi kommer va framme men jag brukar inte ha så bra internet där så blir säkert några få mobil bloggar. Så ha det så bra! Bilder från veckan kommer!

-ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar