Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


fredag 24 augusti 2012

Perfekt Fredag

Den här fredagen har varit precis som jag vill att en fredag ska vara!

När jag kom hem från skolan la jag mig på min faktiskt bäddade säng och kollade på Gossip Girl, underbar serie!!
Sen var de middag, Tacos! Precis som det ska vara på fredagar. Efter maten gick hela familjen och några fler ner och kollade på film, och åt godis, chips och sånt. Det var mysigt.
Jag har faktiskt inte kollat på film med familjen på jättelänge (vi gjorde det ALLTID varje fredag förut) jag brukar sitta inne på mitt rum varje dag i min ensamhet framför tvn. Så nu var det roligt att umgås lite :)
Nu ligger jag uppe på mitt rum igen och slöar, jag ska kolla på gossip girl nu igen och äta ben&jerrys. Så gott!!

Så verkligen en bra fredag haha!

- Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar