Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


onsdag 22 augusti 2012

LOL.

Lång dag har det varit. Den börja med att jag vakna runt halv 9, vem hade försovit sej? Jo jag, skulle samlas kl 08.35 imorse vid centrum. Så slängde på mej det försts jag hitta, skippa frukosten och fick sen skjuts av pappa till centrum och hann med bussen som klassen skulle ta för att åka in till stockholm.
Väl där så blev vi uppdelade i grupper och fick en liten karta över gamla stan och några frågor till olika museum vi skulle gå till. Ganska kul var de. Sen stannade jag, Alexandra och emelie i tumba på väg hem och åt glass sen tog vi bussen till Alexandra och sjöng singstar haha. Sen vid typ 5 tiden tror jag, så kom familjen och hämta mej och vi drog till Heron och såg på bio, jag ooch syrran såg på LOL.
Så grymt bra film! Älskar den!!

Imorn börjar dom vanliga skoldagarna igen... bläääääh.

-ida
*död*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar