Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


lördag 4 augusti 2012

Lång dag

Min dag har spenderats med Farmor och Farfar och Farbror och syrran. Vi "barn" (min farbror är snart 30 haha) hade ingen aning om vart vi skulle men första stoppet var iaf Drottningholm på Ekerö. Väl där så gick vi på rundtur i slottet och åt sedan lunch. Att gå runt och se på slott är kanske intedet roligaste jag vet men hade kul ändå. Efter det så åkte vi till ön bredvid och spelade minigolf och åt glass.
Jag kom på 4e plats, men fick två spikar vilket jag är ganska stolt över... Efter det åkte vi till Donken för middag, och sen stannade vi till vid sturehov och kolla lite nere vid vattnet. Har vart skitfint väder hela dagen, och jag som trodde att det skulle bli dåligt väder idag (har faktiskt INGEN aning om varför jag trodde det haha) svettades ihjäl i mina jeans... Kvaft har det också vart, vid sånt väder vill man bara ligga vid stranden och sola ju! 

Imorn ska jag träffa Alexandra och emelie, vis ka typ till mölle haha ^^
Jag är tydligen den enda som har nåt emot den stranden i vårt lilla gäng, tycker bara den är äcklig osv..
gnäll gnäll gnäll... Men det finns bättre stränder här i närheten men vi orkar typ inte åka så långt så det blir nog bra ändå. 

Och på söndag blir det lång biltur som gäller, ska till sälen en vecka! Nån annan som ska dit?

-ida





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar