Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


fredag 3 augusti 2012

Grönan

I onsdags var jag och Emelie på Grönan. Vi åkte hemifrån vid 12, vi borde egentligen åkt tidigare tycker jag. De va så väldigt mycket folk där när vi skulle in. Sen var de 30-60 minuters kö till typ allt, men vi hann ändå åka allt vi ville och vi hade as kul så köerna kändes inte så långa när vi stog där och flummade.
Pop Expressen var höjdpunkten på hela dagen! Vi åkte den flera flera gånger och skrek, sjöng,dansade, var helt gaaalna!! Riktigt kul var de :)

Sen så lyckades jag äntligen få med Emelie upp i Extreme. Hon tyckte dem va as rolig och ville åka igen men vi var med dom sista som fick åka den för dagen för sen stängde dom ner den eftersom Jimmy Cliff konserten började! Jag och Emelie såg inte så mycket av konserten vi tyckte de va viktigare att åka alla karuseller. Men det var riktigt skön stämning med lite reggae på grönalundish! (y)

Vid klockan 10 stängde Grönan och vi var tvungna att gå :'(
Men då letade vi upp ett donken och åt, vi hade inte ätit något på hela dagen så de kändes bra att få lite mat i magen. Sen vet jag inte vad vi gjorde xD men kom hem vid 1 iaf.

Riktigt rolig och flummig dag! Kunde Inte ha blivit bättre!!

- Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar