Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


måndag 13 augusti 2012

Godnatt.

Har bäddat ner mej i min sköna säng nu, ska snart sova. Tog en 5 km springtur förut med pappa, jag är en sån som ger upp allt för lätt och börjar gå så fort jag blir för trött och ser en uppförsbacke haha. Men när jag springer med min pappa så låter han mej inte stanna, haha värsta pt:n.. ;)
Har lite små panik, ska springa ett 6 km lopp om en månad och jag klarar typ 5 i det tempo jag vill springa i. Så nu blir det ut i skogen och springa så ofta jag kan! I slutet av springturen idag var jag så himla trött och tänkte ge upp när jag hade 200 meter kvar men jag lyckades fortsätta och spurtade tom dom sista 100. Sen satt jag utanför dörren röd som en tomat och svettades som en gris, nu kan jag inte heller gå normalt haha. Kommer antagligen ha ännu värre träningsvärk imorn...

Imorn ska jag äntligen träffa Alexandra, vi ska till Mölle och sola och bada och sen filmkväll. Mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar