Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


fredag 17 augusti 2012

Dagen.

Min fredag har vart PERFEKT. Har inte gjort nånting förut om att sola, ha vattenkrig hahah, se på film, handlat lite och vilat! Har kännts som om jag hade feber emellanåt och är trött så den här dagen behövdes. Nu är man inne på sista helgen på sommarlovet, känns faktiskt bra att skolan börjar på måndag. Har gjort så himla mycket under det här lovet, har ju liksom vart i england i 3 veckor!
Känns som om det var nåt år sen jag var där! Har också fått en massa nya minnen med mina underbara kompisar och vart en vecka i sälen. Helt klart bästa sommarlovet hittills!

Dom kommande 2 dagarna, dom sista på lovet ser jag fram emot. Imorn blir det väl antagligen att hitta på nåt med nån kompis, hoppas på fint väder så man kan bada och sola haha. Sen på söndag ska jag träffade 2 saknade brudar, Ronja & Malin. Ronja ska komma hit till oss sen ska vi hitta på nåt!
Ska bli så kul att träffa henne igen! Har inte heller träffat malin sen resan...

Ha en bra helg!

-ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar