Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


lördag 18 augusti 2012

Min Lördag.


(bildbrist, så ni får en bild på min nya blomma haha. Medans den ändå lever, höhö)


Min lördag spenderades hemma, har städat mitt rum och lite annat. HATAR att städa men älskar att ha ett rent rum haha. Hade tänkt träffa kompis idag men har inte orkat, gick upp sent sen har dagen gått för fort haha. Nu har jag och mamma iaf sett på film, Love actually blev de. Mysig julfilm! Kanske inte passar så bra nu men man längtar nästan lite till julen när man ser den. Jättebra iaf.

Imorn kommer Ronniboy hit till men och malin, ska bli riktigt kul! Vi vet inte än vad vi ska hitta på, ska typ regna så blir antagligen film eller nåt annat inomhus. LÄNGTAR!!


Ha det bra! Kram ida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar