Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


fredag 24 augusti 2012

Appar

Nästan alla har ju en smartphone nu. Jag har en iPhone som väldigt många andra, Tänkte berätta lite om mina favorit appar för er.

Den första är helt klart Instagram. En både rolig och gratis app där det är lätt att dela sina bilder till både vänner och folk från hela världen. Det är både kul att lägga upp och se alla andras bilder.

Den andra är Self camera. Det är en självutlösare helt enkelt. Den är riktigt bra för mig och mina kompisar som alla älskar att vara med på bild. Då kan mobilen ta kortet själv så slipper vi missa någon på bilden! Appen är också gratis, så den är perfekt!

 Den tredje är Spotify. Perfekt för mig som älskar att lyssna på musik. Klarar mig inte en dag utan denna app!












- Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar