Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


måndag 30 juli 2012

Måndag 30 Juli 2012

 Hej alla fina.

Min dag har spenderats hemma, i pyjamas haha. Har typ inte gjort nånting, slappat med syrran och sett på tv och lite så. Såna här dagar behövs ibland, kommer nog inte bli fler sånna dagar den här veckan eller nästa. På söndag åker jag till Sälen en vecka så ska passa på och träffa kompisar dom kommande dagarna. Det som än så länge är bestämt är shopping imorn med mamma, syrran och mormor. Träffa Alexandra på Onsdag, Vi prata om att ha picknick vid skansundet om det är fint väder. Och på fredag ska jag iväg med Farmor och Farfar, brukar alltid hitta på nåt med dom varje sommar. Så dom dagarna som jag inte har nämnt kommer jag antagligen spendera med kompisar, har bara hunnit träffa Alexandra efter språkresan så saknar alla såååå hääääääääär mycket! <3

Imorn i Stockholm är det jeans som jag är ute efter! Ett par blåa, mina med låg midja har gått sönder mellan benen och är helt urtvättade, inte bästa jeansen haha... Men om jag känner mej rätt så kommer jag antagligen komma hem med nåt helt annat och inte ens orkat prova jeans.

Nu tänkte jag sätta på en film och fixa naglarna, dom senaste dagarna har minst 3 gått av så det ser nog bättre ut om jag klipper av dom istället för att gå med några kortare naglar. Vet nån nåt bra nagellack som stärker naglarna?

Ha en bra kväll!

-ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar