Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


fredag 29 juni 2012

Packar

Är sjukt nervös nu, asså tänk. Imorn vid den här tiden är vi typ framme i England...
Håller på och packar, går väl ganska bra tror jag. Hittills har jag bara fyllt halva, och då är det bara kläder som jag har lagt i resväskan. Sen är det ju skor, jackor, tvål och sånt, handduk, neccesär och säkert nåt mer som jag inte kommer på nu... Har sprungit runt i Skärholmen och försökt hitta allt.
Kom hem med nytt smink, skor, luvtröja, böcker och trosor och sånt. Försökte hitta en större väska också men tyckte det va lite dumt att köpa en ny väska innan man åker till England liksom, kommer säkert hitta en där som jag vill köpa och har ju inte hur mycket plats som helst i väskan.

så här fint är mitt rum just nu...
-ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar