Glambitiionn

två tjejer- två liv- en blogg


onsdag 13 juni 2012

Goooood morgon!

FRIHET!! Det är så jag känner just nu hahah, fick sommarlov igår. Och känslan när dom som stod där uppe på scenen och skriker "SOMMARLOV" går inte att beskriva..

Igår efter avslutningen gick jag hem till Jenny, där lagade vi lite lunch och sen så gick vi snabbt hem till mig så jag kunde byta om. Ville ju inte gå runt med min klänning hela dagen haha.
Efter det så gick vi hem till jenny igen, där såg vi på en film och väntade på Alexandra. Sen efter middagen hemma så kom jag tillbaka till jenny (3e gången nu..) och då kollade vi alla tre på John Tucker must die och Titanic. Och så självklart tryckte vi i oss maaasssa chips ;)

Nu ligger jag och Alexandra vakna i vår stora fina säng som vi byggt själva hahah, Jenny sover och snarkar så grannarna hör.. Skojja...

Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar